Блог відомого журналіста (vlyt) wrote in pr_ua,
Блог відомого журналіста
vlyt
pr_ua

Обкурено-кислотна маркетологія

А чи не здається вам, що нинішнє покоління «штатних маркетологів» занадто захопилось усілякими там нетрадиційними та «нетривіальними» проектами? При цьому в подібні сумнівні з точки зору безпосередніх інтересів компанії прожекти вбухується немислима туя грошей, чесно зароблених на продажах, і виділених саме на стимуляцію подальших продажів.

По сей день в літню спекотну пору популярні різноманітні «семінари» та «тренінги», проведення яких наче випадково переноситься в різні крими та одеси, поближче до моря та пляжів. Виводячи гроші з бюджету на подібне дійство, вершителі маркетингової долі компаній роблять чесні очі: мовляв, я не на відпочинок туди їду. Хоча більшість генеральних, підписуючи платіжку, у глибині душі розуміють що там і як, але часто не можуть тому аргументовано протистояти.

А різні там фестивалі та інші шумні гламурні тусовки? Зовні усе подається ледь не як про турботу про майбутнє нації, підтримку талантів і далі подібну муть… Насправді ж керівництво компанії таким чином фінансує свої улюблені хобі-поприща, і пофіг яка там з усього цього користь для компанії. Хоча це ще нормально. Менш нормально – коли подібним чином фінансуються якісь глибокі внутрішні комплекси людей, в міру обставин допущених до розподілу коштів «на просування»…

Яскравий свіжий приклад – Казантип, (------читати далі-------)

free countersРейтинг блогов
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments